Skip to content

interesant…

2 Martie 2011

am gasit imaginea de mai jos pe un blog/site . fiindcă autoarea nu mi-a cerut copyright pentru text, am copiat şi eu fotografia fară a cere permisiunea nimanui.sic:)

titlul este : believe in blue sugar

Photobucket

iar mai jos scrie :
text Dan Herciu – Viaţa în intersecţie/

de curând
m-am mutat într-o intersecţie
şi trebuie să fiu foarte atent
pentru că
încovoiate de oameni
trec gânduri din toate părţile

noaptea
e un pic mai frumos
o adunare impresionantă de vise
traversează încet intersecţia
mergând
cu braţele întinse
spre lună

mai trebuie să învăţ doar un singur lucru
vreau să ştiu cum se poate ajunge
la mine

p.s. : hai să fiu fair şi să spun că autoarea colajului se numeşte   Edith Lazăr

2 comentarii
  1. fair enough, deşi am să ţin minte. Şi apreciez, mai ales ca am ronţăit puţin unul dintre versuri 🙂

  2. Văd că s-a rezolvat 🙂

Lasă un răspuns

